Ocak 12, 2016

''Lan filmde olsa inanmazsın ama gerçek hayatta daha acayip şeyler oluyor'' Kahvede Oturan Abi

Vızzzz.
Vızzzzzzzzz.
VIZZZ!!

Evet ısrarlı ve azimli bir sineksin. Kafamın dibinde 3243 saattir aynı tonda vızlamandan belli ki kan emme temalı yaratılışını da reddeden asi bir ruha sahipsin. Takdir edilesi tabi. Ama gecenin bu saatinde enerjimi, takdir eden yerlerimi harekete geçirmek yerine; o kahrolasıca ses çıkaran yerlerini sümük gibi duvara yapıştırmaya adamaya karar vermiş bulunmaktayım. Oysa ki ne tatlı huylarım var. Hayır yani neden koca dünyada benim kafamın dibi. Ve neden kan emmek yerine vız babam vız. Em git kardeşim. Zaten her gün kanımızı emen emene. Sen de em git. “Kapitalist düzen” işte, diyen iç sesimle bir çak beşlik yapıp gülümseyiveriyorum. Ne iyi anlaşıyoruz aman yarabbim, kıçımı kaşıyayım bir ara nazar değmesin. Bu alışkanlıkları bana kazandıran anneanneme de bir selam gönderiyorum. O çoktan uyumuştur tabi, horultusu dünyayı alıyordur.

Aha gitmiş. Ses yok. Kendi kendime monologlar düzerken sineği kaçırdım ya la.

Ah, o ufacık, tatlı kafasını ezip, pestil etmek vardı onu da, neyse bir günahtan daha sıyrıldık çok şükür. Çok şükür, şükür olmasına da, hani uyku? Kaçtı ulan! Gözlerim geri tepiyor ben onları kapadıkça. Napalım koyun, kuzu bize etki etmiyor. Dertleri sayarız biz de. Oh sabahlar olmasın amaaan.

Öyle şaka ayağına dedim de, cidden sabah olmasa keşke. Bizim patron Selim Bey’in kızının düğünü var bu akşam. Getir götür işleri bende tabi çömez olarak. Bir de koyuyor bu çömezlik anlatamam. Hayır 1 sene oldu yani çömezlik mi kalır bu zamana diyecem ama benden sonra birini de almadılar ki bir türlü. Ben de alıştım bakmayın, böyle arada düşünecek şey, yapacak iş bulamadığım zamanlarda koyuyor. Hop hemen de geçiyor sonra. İnsanoğluna yapılacak en kötü şey memnun olmadığı duruma onu alıştırmak galiba. Stockholm sendromu gibi bir şey; sana zarar veren durumlara bağışıklık, onları sevme ve onlardan ayrılamama. Uyumaya çalışıyor bile olsam düşüncelerimin arasına “aydınlatıcı bilgi” hep koyarım. Huyum kurusun. Gerçi bundan önce kuruyasıca çok huyum var bunu bekletebiliriz az daha.

Öyle işte koş babam koş bugün. Yaşasın demokrasi, yaşasın hiyerarşik düzende merdivenin en altında olma keyfi.

Ağğğğğğğhhhhhhh! (Esneme efekti.)
“Dertler derya olmuş, ben de bir sandal” derken bu kısacık molamıza son verip uyku moduna alıyoruz galiba yine vücudu. Ah be rüyamda beyaz atlar koşuşturur inşallah, Allah’ım sen anladın mevzuyu, amin. Hayır yani gerçek dünyada verm....

Vızzzzz.
Vızzzzzzzzz.
Hay ben senin kanadının yaratılışına kurban olayım. Yok bu gece uyku yok. Şimdilik sana elveda okuyucu. Burada kesmek zorundayım, kanlı bir mevzu var da. Ne sayfalara kan bulaşsın ne de sen ortak ol bu günaha. Ha uyuyamazsan da 3 kulhüvallahu 1 elham öneririm. Sevabı da var bak.

Hadi eyvallah.

Hiç yorum yok:

트윗하기