Mart 04, 2016

"Sonuçta biz gönül adamıyız tabii. Dağı severiz, taşı severiz, yeri gelir bir güvercine tutuluruz.." Beş Kardeş

Lan.
LAN
LAAN!
Yalnız ne acayip bir kelime şu lan. Bütün duygularıma tercüman şu an, ilk söyleyen koca yürekli abiye de selam olsun.

Onu bunu geçtim de bu sefer dolandırma, allem kallem etme durumu yok. Size anlattığım gibi yapacam. Karşısına geçip çatur çutur seviyorum lan seni diyecem dedim. Dedim evet dedim demesine ama hay her köşe başından fırlayan kör, sağır, dilsiz, her şeyden bir haber kaderim benim. Kadersiz kader de olurmuş bak soldurdular gençliğini. Neyse efendim şimdi abartmadan anlatayım diyorum ama olmuyor malum cinsiyetimden ötürü. Yani filmlerde olacak olay deyip de es geçmeyin cümlelerimi. Olmaz da bir hayat dersi falan bulursunuz maazallah. Ezdirmem kendimi! Olaydan ötürü gaza geldim yoksa nerde bende bu havalar.

Başlıyorum tamam başlıyorum belertmeyin gözlerinizi, rica edeceğim. Gazlıyım zaten sığamıyorum satırlara.
SIĞAMIYORUM.


Ya ben platoniklik mesleğinde mertebe atlayıp, Casanova efendimizin vefatından sonra başa geçmeye aday olmuş ama parti içindeki karışıklıklardan ötürü 90'dan gol yiyip 2.adam konumuna düşmüş bir insanım. Yoksa bizim de belli bir saygınlığımız var bu meslekte. Yensek de yenilsek de kalpleri bizde olanlar var yani. Öhöm öhöm. Ama işte bizim mesleğin cilvesi de aşık olmama kuralı. Yani geçmişler hep söyler siz sevmek için değil sevilmek için yaratılmışsınız diye. E hamurumuz bu, değişmiyor. Ama bendeniz (namıdeğer foolish_casanova61) (nickime gülmezseniz sevinirim. Dikkat çekerim, gayet de ileri görüşlüymüşüm küçükken bile.) tüm meslek kurallarını ihlal edip aşka düştüm, üstüne gittim kapısında yattım, bir de tüm camiaya rezil rüsva oldum. Ha daha beteri olamaz da diyorsanız eğer, oluyormuş. Şimdi de adım çıktı. Yaşlandı, göz süzemiyor, iş atamıyor diyorlarmış arkamdan. Ah duymaz olaydım bunları. Hani aşkta kaybeden bir yerlerde kazanıyordu. Nerde? Aşk da bir kumar çeşidi bak bu da benden özlü söz olsun malum artık camiaca ünlüyüm bir yerlerde alıntı falan yaparlarsa bunu da yazsınlar vasiyetimdir.

Gerçi zaten bırakacaktım bu işleri. Çoluk çocuğa karışayım da demiştim hatta acaba ondan mı korktu benimki. Bilemiyorum da yani, hep ben böyle düşünülen olmuşken şimdi çiçekler böcekler moduna giremiyorum. Mizacıma ters.

Şimdi olayı anlatıp da satırlarca yormayacam gözlerinizi merak buyurmayın. Ama artık ben de sizden biriyim, bu da bilinsin isterim. Casanova halka indi haberiniz olsun. Artık pislik olacam, lanet olacam. Sevmek yok. Ha var da az bir acım geçsin di mi. Çaktırmadan çekerim acımı, hönküre hönküre ağlarım ben küvetin kenarına çömelip. Ama bundan haberiniz yok. Şşşş.

Öyle işte şimdi siz düşünün bakalım. Macera yeni başlıyor. Çalışma iznim yok. Kaçağım. Kaybedecek bir şeyi olmayandan korkacakmışsın. Atalarımızı haklı çıkarmaya geliyorum.

Kapıyı bacayı sıkıca örtün şu sıralar, benden söylemesi. Hadi eyvallah.

//
benim yârim iki dirhem bir çekirdek
hoppa mı hoppa
rakı içer
kadeh kırar
benim yârim sırasında benden hovarda
kavuniçi mendil
markalı çanta
benim yârim çıtkırıldım
benim yârim alafranga.

Oktay Rıfat HOROZCU


Hiç yorum yok:

트윗하기